Technologie internetowe, takie jak detaliści internetowi i platformy mediów społecznościowych, umożliwiły natychmiastową identyfikację, wprowadzenie na rynek i sprzedaż trendów. Style i trendy są łatwo przekazywane online, aby przyciągnąć trendsetterów. Posty na Instagram lub Facebook może łatwo zwiększyć świadomość na temat nowych trendów w modzie, które mogą tworzyć wysoki popyt na konkretne przedmioty lub marki, nowa technologia „kup teraz przycisk” może połączyć te style z sprzedażą bezpośrednią.

Suknie na wesele dla puszystych

Opracowano technologię wizyjnej wizji maszyn, aby śledzić sposób rozprzestrzeniania się mody w społeczeństwie. Branża może teraz dostrzec bezpośrednią korelację dotyczącą tego, jak pokazy mody wpływają na uliczne stroje. Skutki można teraz określić ilościowo i dostarczyć cennych informacji zwrotnych dla domów mody, projektantów i konsumentów na temat trendów. Technologia wojskowa odegrała ważną rolę w przemyśle odzieżowym. Jeśli chodzi o suknie plus size więcej informacji na: suknie-duzerozmiary.pl.

sukienki wieczorowe xxl na eleganckie wyjście z partnerem

Wzór kamuflażu w ubraniu opracowano tak, aby kamuflaż w ubraniu był mniej widoczny dla sił wrogich. W latach sześćdziesiątych XX wieku pojawił się trend, a tkanina kamuflażowa została wprowadzona do odzieży ulicznej. Tkanina kamuflażowa zniknęła i od tego czasu kilkakrotnie powracała. Camouflage zaczął pojawiać się na wysokim poziomie w latach dziewięćdziesiątych XX w. Projektanci tacy jak Valentino, Dior i Dolce & Gabbana połączyli kamuflaż w swojej kolekcji pasów startowych z kolekcjami odzieży gotowej.

Suknie wieczorowe w dużych rozmiarach

Firma o nazwie Hyperstealth powiedziała, że stworzyła technologię, która może uczynić obiekt lub osobę niewidzialną. „Quantum Stealth” to technologia lekkiego gięcia, która może maskować znaki termiczne i podczerwieni. Firma kontynuuje rozwój tej technologii, ale z uwagi na bezpieczeństwo i względy prawne firma udostępniła społeczeństwu minimalną ilość informacji, która nie będzie szybko wprowadzana na rynek komercyjny, ale mogą to być inne projekty, takie jak np. niepotrafiące energii kolorowe materiały kamuflażowe, które zmieniają barwy materiały kamuflażowe. Dodatkowe projekty, takie jak wykorzystanie interaktywnych lub inteligentnych źródeł technologii wbudowanych w tekstylia, dostosują się do otoczenia, np. pogody, a w miarę rozwoju sytuacji konsumenci mogą zobaczyć nowoczesny i bardziej techniczny sposób noszenia kamuflażu.

Trend mody wykracza poza wartości estetyczne, okazuje się ekspresyjnym narzędziem dla projektantów, służącym przekazywaniu informacji o społeczeństwie. Dzięki wpływowi mediów społecznościowych, gwiazd i blogerów ich głos jest łatwo słyszalny i w każdej chwili wpływa na modę i trendy. Moda i muzyka są nierozłączne. Prabal Gurung[36] podkreślił znaczenie muzyki dla swoich występów, mówiąc:”Każdy sezon chcemy opowiadać historię przez 10 minut….”. pozwala na to doskonała harmonia między ubraniami a muzyką”. Muzyka jest reprezentacją mody, która wyraża abstrakcyjną koncepcję designu w relatywną harmonię dla widzów.