Reklamy radiowe emitowane są jako fale radiowe do powietrza z nadajnika do anteny, a w ten sposób do urządzenia odbiorczego. Airtime jest kupowany od stacji lub sieci w zamian za nadawanie reklam. Podczas gdy radio ma ograniczenie ograniczone do dźwięku, zwolennicy reklamy radiowej często powołują się na to jako na korzyść. Radio to rozbudowujące się medium, które można znaleźć w powietrzu, a także online. Według Arbitrona, radio ma około 241,6 miliona słuchaczy tygodniowo, czyli ponad 93 procent populacji Stanów Zjednoczonych.

Tablice reklamowe a inne online

Reklama online jest formą promocji, która wykorzystuje Internet i World Wide Web do wyrażonego celu dostarczania komunikatów marketingowych, aby przyciągnąć klientów. Reklamy online są dostarczane przez serwer reklamowy. Przykłady reklamy online obejmują reklamy kontekstowe, które pojawiają się na stronach wyników wyszukiwarek, banery reklamowe, reklamy tekstowe płatne za kliknięcie, ogłoszenia multimedialne, reklamy społecznościowe, reklamę online reklamę klasyfikowaną, sieci reklamowe i marketing e-mailowy, w tym spam poczty elektronicznej.

Nowszą formą reklamy online jest reklama Native Ads, która pojawia się w kanale informacyjnym strony internetowej i ma na celu poprawę komfortu użytkowania poprzez zmniejszenie ingerencji użytkowników. Niektórzy jednak twierdzą, że praktyka ta jest zwodnicza. Natomiast o montażu reklam z podnośnika więcej poczytasz w tekście: Montaż reklam z podnośnika – gdy drabina nie wystarczy.

kasetony reklamowe kobieta o pięknych oczach

Tablice reklamowe i nazwy domen

Reklama nazw domen najczęściej odbywa się poprzez wyszukiwarki płatne za kliknięciem, jednak reklamodawcy często wynajmują powierzchnię bezpośrednio na nazwach domen, które ogólnie opisują ich produkty. Gdy internauta odwiedza witrynę internetową, wpisując nazwę domeny bezpośrednio w przeglądarce internetowej, jest ona określana jako „nawigacja bezpośrednia” lub „wpisuj” ruch w sieci. Chociaż wielu użytkowników Internetu szuka pomysłów i produktów za pomocą wyszukiwarek i telefonów komórkowych, duża liczba użytkowników na całym świecie nadal korzysta z paska adresu. Do paska adresu wpisują słowo kluczowe, takie jak „geraniums” i dodają „. com” do jego końca.

Czasami zrobią to samo w przypadku domeny najwyższego poziomu „. org” lub kodu kraju (TLD takie jak „. pl” dla Wielkiej Brytanii lub „. ca” dla Kanady). Gdy internauci wpisują rodzajowe słowo kluczowe i kończą domenę add. com lub inną domenę najwyższego poziomu (TLD), generuje ona docelową przewagę sprzedażową.50] Reklama nazw domen została pierwotnie opracowana przez Oingo (później znane jako Applied Semantics), jedno z pierwszych przejęć Google.

Tablice reklamowe jako produkty

Reklama kryta ma miejsce wtedy, gdy produkt lub marka jest osadzona w rozrywce i mediach. Na przykład w filmie główny bohater może wykorzystać przedmiot lub inną konkretną markę, tak jak w filmie „Minority Report”, w którym bohater Tom Cruise jest właścicielem telefonu z logo Nokia, które jest wyraźnie napisane w górnym rogu, lub jego zegarek wygrawerowany logo Bułgariego. Innym przykładem reklamy w filmie jest I, Robot, gdzie główny bohater grany przez Will’ a Smith wspomina kilkakrotnie swoje buty Converse, nazywając je „klasykami”, ponieważ film jest osadzony daleko w przyszłości. Ja, Robot i Spaceball prezentujemy również futurystyczne samochody z wyraźnym logo Audi i Mercedes-Benz umieszczonymi z przodu samochodu.